Isnin, 25 Januari 2010

Kehidupan aku.

Salam bt semua pembaca..ari n aku turun mn putsal dh la lme dh xmn skit satu badan aku n..hehe tp aku rase tenang je dpt hilangkan tesion aku n..kdg2 best gak mn putsal ngan member n...kelakr pn ade tau..hehehe aku n xpndai pn mn putsal2 n..hehe klu ajak mn gitar blh la ckit2..klu mlam bru aku mn gitar ngan member aku..best tau..suara die pn best..hehe tp suara aku mcm katak r.. hahaha jnji dpt hiburkan hati yg tesion n..aku skrg dh mula dh kehidupan baru aku mula kn pagi dgn smbhyang subuh rupa nye ble kte bgn smbyng subuh lps 2 kte akan rse tenang sgt...pikiran kte segar je 2 yg best 2..skrg n allahamdullilah aku dh mula sembyg penuh dh...klu dlu aku n ssh sgt nk sembyg erm manusia kn semua leka..tp aku harap aku akan kekal mcm n smpai ble2...hidup lg tenang..erm ckup smpai sni je la aku pn dh ngatuk la..hehehe klu ade msa aku update lg ttg toyota aku lak..hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan